Januar 2022

Vinteren har totalt overset at der skal være is og sne på den årstid!
i stedet har vi lune dage med sol og cykelvejr, og vi var på flere dejlige ture med cyklerne bag på bilen.
En af de flottere ture var til Hellebæk mølle og cykeltur i Kohaven.

Februar 2022

Børnene i Mørkhøj er ret vilde med, og smadder dygtige til at bygge med legoklodser.
Sidste skud på den interesse viser Adam her med en af kassernes indhold fra årets Julegaver.

Marts 2022

l marts fik vi endelig inviteret til en af sidste års runde fødsels-dage.
Det blev en hyggelig eftermiddag, med Evy, Karin, Mette, Poul og Per.
Desværre blev det sidste gang vi var sammen med Poul, han døde midt i maj.

f

April 2022

Vi havde inviteret børn, børnebørn og svigerbørn på en lille ferie til Lalandia og Legoland, for at fejre vores runde fødselsdage (sidste år).
Det kunne så endelig blive til noget i år og vi havde glædet os. Det blev desværre ikke den tur vi havde set frem til, men ungerne havde det pragtfuldt.

Maj 2022

Det er blevet maj måned og bøgeskoven er grøn og skøn at køre igennem. Maj billedet er fra Ganløse Ovre, hvor vi er på en rekoniseringstur, får at finde en god rute til torsdagens cykeltur.
Vi spiste frokost her på træstammerne, men da vi kom hjem opdagede vi, at vores siddeunderlag havde vi glemt i skoven.
Vi skulle jo køre samme rute om torsdagen og heldigvis fandt vi det ene underlag mellem træstammerne.

Juni 2022

Ida har gået til ridning nede på rideskolen i et par år efterhånden, og hun er rigtig glad for ride på de store heste!
Kirsten er ofte nede og se på, og jeg er bare med en sjælden gang. Det her billede er fra sådan en dag. Dejligt at se Ida styre sådan en stor krikke!

l

Juli 2022

Sommerens campingferie med Ida og Adam var på Hornbæk camping, hvor vi havde lejet en luksus-campinghytte!
En af cykelturene var til Rusland, og Tegners museum, hvor vi viste dem de utrolig store afstøbninger af hans mesterværker.
Det var et godt påfund, for de var virkelig begejstrede for det de fik set, og det kan jo glæde en mormor og morfar.

August 2022

Efter flere års forsøg og venten, lykkedes det endelig at få booket en rejse til Island. Vi var sammen med Evy og havde en herlig tur.
Det var enestående og en på opleveren flere gange om dagen.
Utroligt, hvad vi så af vandfald, varme kilder, gejsere, flot natur, Gletjervandring, hvalsafari og uendelig mange varder!
Det var i sandhed årets største begivenhed.
Godt jeg tog med!

September 2022

Vi har mange gode oplevelser på vores svampeture og en sjælden gang er vi da stødt på en indigosvamp!
Jeg går hver onsdag tur med min "løbeven" Erik, og en onsdag gik vi igennem Skotteparken, og så en lille gruppe indigohatte i græsset foran en hoveddør.
Jeg kørte senere, med svampekurven, over for at høste svampene, og kom hjem med 3 kg. svampe. En vild dag.

t

Oktober 2022

Oscar er blevet 15 og det var ahns tur til at komme med bedstemor og morfar på storby ferie.
Oscar ville godt opleve Athen og det var vi helt med på, for den by manglede på vores rejse-CV.
Vi havde en skøn uge med Oscar, og der var virkelig meget at se, men "toppen af poppen" var helt afgjort de to dage vi nærstuderede Akropo-lis og det fantastiske nationalmuseum.
Du kan se mere på min hjemmeside.

November 2022

Haloween i Tivoli er en begivenhed vi har med i vores årsplan. Så vi har i mange år været i Tivoli til haloween, og hvert år er der de mange flotte tablauer rundt om i haven, som vi glæder os over. Men toppen er de kæmpestore græskar, som konkurerer om 1. prisen for at være det største. Det var ingen undtagelse i år, og det her billede var det græskar der vandt min fotopris 2022!

December 2022

Ved udgangen af dette år havde jer annonceret, både i Ballerup jazzklub, hvor jeg var webmaster og fotograf, og mit torsdagscykelhold i ældre-sagen, hvor jeg holdt styr på planlægning og kommuni-kation, og var gruppeleder, at jeg ville pensioneres, og ikke mere ville påtage mig det arbejde jeg begge steder har udført i rigtig mange år.
Begge jobs er blevet eksemplarisk overdraget til mine efterfølgere, så jeg kan nyde min pensionering, og de gode afskeds gaver.

a

t

v

f m l m j

i i a i v

Månedens billede fra 2022

Månedens billed
kan du se i stor størrelse, hvis du klikker på billedet.

Vil du se månedens billeder fra de foregående år, så klik på årstallet
2001 2003 2005 2006
2007 2008 2009 2010 2011 2013
2015 2017 2018 2019 2020
2021

m 80 k n g

o

s v

På den her side kan du se månedens billed fra 2021.

Jeg har fra dag et udvalgt månedens billed, blandt de hundreder der ligger på computeren.

Du kan se dem i stor størrelse, hvis du klikker på billedet.

Vil du se månedens billeder fra de foregåendre år, så klik på årstallet